OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel Airko, Martina Daher, se sídlem Žďárek 96, Hodkovice Nad Mohelkou, IČ 755 577 97, e-mail: info@airkoliberec.cz , tel.:774 063 765 (dále jen "Airko"), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen "Obchodní podmínky"):

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených Airkem a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti fitness centra a jeho zákazníků 2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na internetové adrese (https://www.airkoliberec.cz/) a současně na recepci pobočky.

II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Airka

1. Aktuální nabídka zboží a služeb Airka, včetně cen za dané služby a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech Airka na adrese: Airko, Moskevská 50/22,460 01, Liberec a současně na internetové adrese Airko.

2. Airko může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.

3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost,  benefitní zaměstnanecké poukazy v papírové či elektronické formě (např. volnočasové poukázky Pluxee a další), a benefitní programy (např. Multisport, Benefit plus a další), podmínky využívání těchto benefitů si stanovuje aktuálně a zveřejňuje v prostorách Airka a na webových stránkách. Zákazník je povinen splnit podmínky stanovené Airkem pro čerpání benefitů (např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných storno poplatků, v opačném případě není nákup zboží nebo služeb prostřednictvím benefitů umožněn.

4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické karty, resp. zřízení Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje Airko.

III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka

1. Zákazník si zřizuje u Airka zákaznický účet. Zákaznický účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře Airka. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen "Deposit"), minimálně ve výši 300 Kč.

2.Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti na pokladně centra nebo bankovním převodem. Vklad na Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených Airkem. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Airko zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu Depositu a dále s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti Depositu.

3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12 měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit vložením další finanční částky, min. 300 Kč. Zakoupený Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@airkoliberec.cz s odůvodněním a prokázáním vážného zdravotního stavu může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném termínu současně s vrácením čipové karty a výmazu účtu.

4. Airko dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu členství, tedy časové permanentky, která umožňuje Zákazníkovi využívání služeb Airka po určitou časovou hranici za konkrétně vytvořených podmínek (např. roční, půlroční a měsíční členství apod.). Airko může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Airko může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členství nebo se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Airko zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti členství.

5. Airko dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb, příp. zboží airka . Airko může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Airko může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Airko zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti permanentky.

6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@airkoliberec.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky prodloužena.

7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese gymness.cz/rezervace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat služby.( např. Vedené lekce), Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci Airka.

IV. Zákaznický identifikátor

1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel této karty a/nebo jakákoli osoba, která má kartu v držení, pokud majitel karty požádá o její převedení do režimu "přenosná" dle konkrétních podmínek Airka pro jednotlivé služby. Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti poplatku 50,- Kč (vč. DPH), nevztahuje-li se na tento poplatek slevový benefit dle výše Depositu. Airko má právo požadovat náhradu škody v případě poškození zákaznické karty.

2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat Airko, aby tuto kartu zablokovala. Airko neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou.

V. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele

1. Airko umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury. Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví Airko. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Takto uhrazené prostředky není možné vložit na Deposit Zákazníka.

VI. Možnost přerušit členství

1. Zákazník si může přerušit členství, řádnou žádostí zaslanou na email Airka info@airkoliberec.cz Přerušení jednotlivých členství lze učinit následovně:

  • během 3m členství nelze přerušit zdarma
  • během 6m členství lze přerušit 1x zdarma
  • každé další přerušení je možné za poplatek 400,- Kč
  • nad rámec uvedených přerušení lze zcela zdarma přerušit členství z důvodu těhotenství na 9 měsíců
  • permanentka na 10 vstupů nelze přerušit
  • ve vyjímečných případech nad rámec jeho povinností Airko může přerušit členství na základě řádné žádosti a prokázání vážných zdravotních komplikací členství až na 6 měsíců zdarma.

VII. Mimosoudní řešení sporu

1. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

2. Smluvní pokuta v případě ukončení členství odstoupením klienta:

V případě ukončení členství odstoupením klienta se sjednává smluvní pokuta rovnající se výši nezaplaceného členského poplatku připadající na dobu zbývající do uplynutí sjednaného členství.

VIII. Ochrana osobních údajů

1. Při zpracování osobních údajů se Airko řídí nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v sekci "Soukromí" na adrese gymness.cz/rezervace.

IX. Závěrečná ustanovení

1. Tyto Obchodní podmínky Airka jsou účinné od 1. 2. 2025 a jsou k dispozici na recepci Airka a na jeho internetových stránkách.

Martina Daher , provozovatelka